Over ons

Wim en Corine Engel waren van 1992 tot 2020 eigenaar van bakkerij Vooges, een ambachtelijk productie bedrijf van brood&banket met 5 verkooppunten en vele dagelijkse afnemers zoals bedrijfsrestaurants en horeca.
Het bedrijf Vooges brood&banket bv is met succes overgedragen aan onze zoon Jasper Engel.
Onze overvloed aan producten die we met vakmanschap en liefde vervaardigde vonden gretig aftrek maar er bleef ook genoeg over.
Deze overgebleven verse en gezonde producten worden tot op de dag van vandaag gedeeld met de voedselbank in de Bijlmermeer waar maar liefst meer dan 400 gezinnen rekenen op een volle boodschappentas.

Voor de Stichting Tour du ALS maken wij ons sterk, met een geweldig sportief team uit Aalsmeer beklimmen wij jaarlijks de Mont Ventoux om veel geld op te halen voor onderzoek en oplossingen naar deze verwoestende ziekte.
***  tourduals.nl ***

Om onze naaste bij te staan vinden wij het gaaf iedere week een kind mee te laten draaien in onze prachtige familie.
***  buurtgezinnen.nl  ***

Het gaat helaas in de wereld niet altijd zoals het zou horen te gaan….. getuigen de oorlog in Oekraine.
Mede met uw hulp kunnen wij vluchtelingen opvangen in een van onze appartementen in ons complex engel-hof.nl
Hopen dat deze crisis snel zal zijn beslecht gaan we deze ruimte met met uw steun gebruiken voor mensen die zijn vastgelopen en onder begeleiding een nieuw begin willen en kunnen maken.

Het is duidelijk dat onze stichting aardig wat donaties kan gebruiken voor al dit dankbare werk… wij garanderen u dat er geen cent verkeerd wordt besteed en daar zien onze bestuursleden dan ook nauwlettend op toe!
Geef ons de kans dit gave werk voort te zetten, wij maar vooral diegene die het zo hard nodig hebben zijn u heel erg dankbaar.